Forum Forum GWINI Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
SCENARIUSZ WYMYSLONY PRZEZ WAS!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum GWINI Strona Główna » HYDE PARK Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
SCENARIUSZ WYMYSLONY PRZEZ WAS!
Autor Wiadomość
zolwik
Prezes forum


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rząska

Post SCENARIUSZ WYMYSLONY PRZEZ WAS!
jezeli ktos ma ciekawy, albo wlasnie mysli nad ciekawym nowym, orginalnym scenariuszem, niech go tu zamiesci! pomozemy w rozbudowie, i urozmajceniu go, jesli bedize taka potrzeba Wink a w przyszlosci moze sie go wypróboje Wink wszystkie propozycje mile widziane! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:59, 22 Lip 2007 Zobacz profil autora
mateo000
GWINI player


Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rząska

Post
NAPAD NA KONWÓJ
akcja ma miejsce na poligonie na pasterniku, gdzie stoi imitacja czołgu.

drużyna A 4-8osób
drużyna B 3-6osób.

drużyna A ma za zadanie obronić konwój (imitacja czołgu) przez 3minuty od rozpoczęcia ataku przez przeciwników, lub do momentu wybicia drużyny B

drużyna B ma za zadanie odbić czołg, nie koniecznie wybijając konwojentów, wystarczy że na pojeździe zostanie położona choć jedna replika drużyny B, lub wcześniej uzgodniony przedmiot.
drużyna B rozpoczyna atak z lasu, położonego nieopodal czołgu

scenariusz by mateo000


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:46, 25 Lip 2007 Zobacz profil autora
zolwik
Prezes forum


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rząska

Post
super Very Happy jak dla mnie Very Happy ktos ma jakis pomysl zeby cos w tym poprawic ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:54, 25 Lip 2007 Zobacz profil autora
Daymon
moderator


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
przedmio moze byc przyklejaona i odpalona do niego petarda
jak dla mnie super,Mate000,trzeba to przetestowac;]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:17, 25 Lip 2007 Zobacz profil autora
Gruby
moderator


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RZĄSKA

Post
albo świeca dymna;)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:47, 25 Lip 2007 Zobacz profil autora
mateo000
GWINI player


Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rząska

Post
co kolwiek, byle by było widoczne, moze byc jakas szmata nawet Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:57, 26 Lip 2007 Zobacz profil autora
pawełp



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Scenariusz wymyślony z myślą o sytuacjach gdy, chcemy pograć ale nie ma wystarczająco dużo osób aby podzielić rozsadnie na dwie grupy. Pomysł żywcem wyciągniety z gry soldat.

nazwa: rambomatch
liczba graczy: 4-7 policjantów plus rambo

wątek fabularny: Rambo wraca z Wietnamu i mimo ogolnego szacunku i wsparcia finansowego za zaslugi w walce, ciagle nekaja go wspomnienia z okrutnej wojny. Postanawia odwiedzic ostatniego i jedynego kolege z wojska ktory przezyl. Na miejscu okazuje sie ze delikwent nie zyje. Popada w nostalgie i w tarapaty z miejscowa policja ktora zdaje sie nie przepadac za takimi jak on. Grupa 'poscigowa policjantow podaza jego tropem w strone lasu..

rozgrywka: Na poczatku gry wybiera sie rambo droga losowa, chyba ze ktos bedzie bardzo chcial albo nie chcial nim zostac. Grupa poscigowa zaczyna gre jakims w umownym miejscu najlepiej tam gdzie beda sie potem respawnowac, najlepiej przed lasem (las nie musi byc koniecznie miejscem akcji mozna grac w jakims forcie). Rambo ma 2 minuty na ukrycie sie. Aby gra miala jakis sens rambo musi miec lepsza bron od pozostalych (na dzien dzisiejszy moga byc z tym problemy, ale niektorzy juz planuja zakupy).Najlepiej zeby mial jakas snajperke albo maszynowe, podczas gdy grupa poscigowa z klamkami i shotgunami. Osoba ktora w danym momencie jest rambo za kazde zabicie kogos z gp dostaje punkt,natomiast ten kto zabije rambo (jezeli uda sie go wyodrebnic) dostaje 2 punkty .W takiej syutacji gra zostaje zatrzymana, exrambo bierze bron od nowego i trafia do respa, nowy rambo bierze bron z miejsca gdzie ex zginal i ma minute na zaszycie sie, reszta stoi.Jezeli nie wiadomo kto trafil, rambo wybiera 'nastepce sposrod tych, ktorzy mogli go trafic,jezli taka sytuacja sie powtorzy nie powinno sie wybierac tej samej osoby pod rzad. Oczwiscie w ten sposob wybrany rambo nie odstaje 2 punktow. Jezeli ktos zginie, trafia na minute do respa, podobnie jak rambo.

Gre wygrywa gracz ktory pierwszy zdobedzie umowna ilosc punktow,powiedzmy 30 .

Taki sopsob gry sprawia, ze gracze w miedzyczsie wymieniaja miedzy soba bronie, pod koniec gry moze sie okazac ze nikt nie ma takiej z jaka zaczynal Smile. To zwieksza szanse na to ze wygra gracz ktory najlepiej sie campi i ma najlepsze umiejetnosci. Nie zas ten, ktory ma najlepsza bron.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:14, 01 Sie 2007 Zobacz profil autora
zolwik
Prezes forum


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rząska

Post
no scenariusz dosc dobry, tak jak mowisz na 8 osob mniej wiecej, skomplikowany troche Wink ale mozna kiedys zrobic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:31, 01 Sie 2007 Zobacz profil autora
pawełp



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Przydługawy opis moze wydawac sie skomplikowany. To z mysla o uniknieciu sytuacji typu, "kurde, co teraz robimy?" .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:37, 01 Sie 2007 Zobacz profil autora
zolwik
Prezes forum


Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 683
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: rząska

Post
miejmy nadzieje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:01, 01 Sie 2007 Zobacz profil autora
Gruby
moderator


Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RZĄSKA

Post
no mi sie podoba;)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:18, 01 Sie 2007 Zobacz profil autora
Mewa
GWINI player


Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rząska

Post
Misja VIetnam )/mydlniki/

grupa A 5-10 +medic
grupa B 5-10

czas ok 1.5godziny

Grupa pierwsza czyli A startuje z lasu (las jest respem i zarazem obozem
Ma za zadanie odbić zakładnika(który może tez walczyć ale jaką słabą bronią) z bunkru ale Od pierwszego strzału drużyna ma 30 minut na odbicie więźnia z bunkru więźnia i przetransportowanie go do lasu(posterunku )
Uwaga więźni nie może zostać zabity!!!!!!!!!!!

Grupa druga czyli B ma za zadanie bronić bunkra i zakładnika , może z niego wychodzić ,Jeśli utrzyma sie 30 minut wygrywają


Jestem dyscoś tam wiec mogą być błędy .....Ale proszę o komentarz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:46, 03 Paź 2007 Zobacz profil autora
MisiaQ MastaH



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzaska

Post
szczerze to Mewa ma naprawde bardzo fajny pomysl Smile to cos ala rescue hostages z cs'a Smile) osobiscie nie znam terenow bunkra w mdl ale pomysl jak tak sie patrzy naprawde fajny Smile) jako kot zglaszam sie na zakladnika Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:59, 03 Paź 2007 Zobacz profil autora
Daymon
moderator


Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Post
hmmm...no czas na pewno podales przydlugi,bo skoro od pierwszego strzalu maja pol godziny?Pozatym,niepodales jak maja go odbic,czy terrorysci moga go pod jakims pretekstem zabic...postaraj sie to ujednolicic,jezeli mozesz:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:41, 03 Paź 2007 Zobacz profil autora
Mewa
GWINI player


Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rząska

Post
Ekipa która ma bronić może wyjść z bunkra i atakować na polanie i gdzie tylko chce dopóki dowódca zarządzi odwrót ,Zakładnik tak naprawdę jest w nie woli ,do póki nie zostanie uwolniony ekipa z bunkra nie może atakować go,aha Zakładnik może walczyć

Nie wiem co pisać pytajcie dalej


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:37, 03 Paź 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum GWINI Strona Główna » HYDE PARK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin